Wino Chianti Classico staje się stylem życia

Kategoria: wino, kuchnia smaki
22.02.10 22:20 Wiek: 8 yrs

 

Pierwszy raz we Włoszech Konsorcjum Osłonowe (Consorzio di tutela) tworzy gamę produktów powiązanych z winem, ale i nie tylko, oznaczonych własnym znakiem firmowym. Projekt Chianti Classico jest jedynym w swoim rodzaju.

Chianti Classico - Gallo Nero

Pierwsze przedmioty, przeważnie natury rzemieślniczej i made in italy, zostały wystawione do sprzedaży on-line na stronie Konsorcjum Chianti Classico (http://www.chianticlassico.com/). Wśród jego asortymentu można wybrać drobiazgi dla domu (np. zestaw czterech ekskluzywnych zapachów, stworzony ad hoc i ochrzczony „Sezony Chianti / Le stagioni del Chianti”), kryształowe kielichy, wysublimowane notatniki, mapy i przewodniki po terytorium związanym z Chianti, dowcipne mouse-pad`y, fartuszki, czapki, koszulki, odzież sportowa, korkociągi, wszystko spersonalizowane i uczynione niepowtarzalnym poprzez logotyp Gallo Nero, symbol jednego z najsławniejszych terytoriów na świecie.


Konsorcjum Chianti Classico łączy 597 członków o łącznej powierzchni 70 000 hektarów i produkuje średnio 670 000 hektolitrów rocznie (produkcja wina Chianti Classico w 2008 roku wynosiła 268 100 hektolitrów) zafakturowano łącznie 535 milionów euro.

Artykuły Chianti Classico Lifestyle można otrzymać w wybranych sklepach regionu, podczas gdy sieć dystrybucyjna prowadzona jest bezpośrednio przez Konsorcjum.

 

 

Konsorcjum Chianti Classico

Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico
Konsorcjum Chianti Classico